Wednesday, January 7, 2009

:: Song for this Week ::

Actually.. i just heard this song ptg td balik dr keje.. tgh drive tu, tetiba rasa mcm sayup jek dalam kete aku... aku ni dh la sensitip.. memang mudah sangat la laut cina selatan aku ni bergelora.. ombak besar melanda.. huwaaaaa....





saat terindah saat bersamamu
begitu lelapnya aku pun terbuai

sebenarnya aku t'lah berharap
ku kan memiliki dirimu selamanya

segenap hatiku luluh lantah
mengiringi dukaku dan kehilangan dirimu
sungguh ku tak mampu mereda kepedihan hatiku
untuk merelakan kepergianmu

ingin kuyakini cinta takkan berakhir
namun takdir menuliskan kita harus berakhir

segenap hatiku luluh lantak
mengiringi dukaku yang kehilangan dirimu
sungguh ku tak mampu tuk mereda kepedihan hatiku
untuk merelakan kepergianmu





by : Samsons

2 comments:

  1. kenapa pic org nangis tu sama ngan pic entry sedey aku dlm blog aku.. curik ke???

    amer mmg sensitip.. ko patut dengar lagu Patah Hati je mer..

    ReplyDelete
  2. ntah.. same ker pic tu.. aku amik kt google lar.. hehe.. same tp x serupa..

    "Patah hatiku... hati ku patah.. patahnye dua"

    ReplyDelete