Sunday, January 4, 2009

:: Tag from Heary ::

Actually.. aku x tau pon tag tu ape..wakaka. nak amik tag yg mane pon aku x sure sbb dia kene tag dua kali.. huhu

tp mcm mana pon aku try la jugak siapkan tag ni.. huhu


Title: 16 random things about you
Terms: Please refer below~
—————————————————————————————

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai
tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana [...]


----------------------------------------------------------------------------
1. aku ni sejak kecik suka sgt dunia artis2 ni.. walaupun aku x update mcm Kak Odah.. hehe
2. ramai org x tau aku ni suka layan feeling.. cuba kalo aku duk sorg2 pastu ade plak lagu yg kene ngn aku waktu tu.. tangkap leleh beb..huhu
3. waktu kat U..aku sebenarnyer tersalah tick mase isi borang permohonan masuk U tu.. aku ingtkan Media Interaktif tu same with Media Integratif.. nak wat cmne dah takdir aku amik IT kan... waaaaaaa
4. Kawan2 rapat sesangat aku..
4. 1 SMSS ~ azawan, fizrul n shah
4.2 KMPP ~ ijan, mapot, sidek, albert
4.3 UTeM ~ Blajar :: zafir, zaki, yamin n shafiq..
Keje :: razik, apiz,ewan, fadzil
4.4 Housemate i ~ Jabir
5. Peminat setia kepada Dato CT.. jgn marah eik...
6. kalo boleh, dalam idup ni.. i nk bahagiakan sume org.. sbb i suka tgk org bahagia..
7. Br je ade kereta.. sbb br tahun ni berani amik lesen kete... i love my MBR4017..wakaka
8. Amik lesen 2 kali coz mase yg 1st failed coz memandu di jalanraya secara merbahaya.. merempit.. huhuhu
9. X suke gaduh tp kalo ade org nk cuba gaduh ngn aku.. KO Coba!!
10. Suka duk KL coz happening, tp duk Melaka lebih tenang..
11. Mase skolah rendah dulu.. no plg teruk aku dapat no 3 (skolah pagi) skolah ptg no .9.. huhu
12. dah masuk skolah menengah.. no terbaik.. jeng..jeng .. jeng.. 52..wakaka TRUK GILER
13. x penah lulus sekalipun subjek Add Math..Fizik n Kimia smpai SPM yg btul2..br la LULUS!! terkejut gak la lulus.. hahah
14. Aku takut naik cable car.. x berani beb.. tp tpakse naik gak.. kawan aku suke memakse.. siot!
15. x suke bgn pagi.. tp aku pon x tau.. pagi2 je mesti aku bgn.. huhu
16. Aku ni kalo boleh nk kaya cepat.. tp susah jer nk kaya ni... nk kayap senang plak.. huhu

banyak nyer heary ..16 mende ni... aku maleh nk Tag sesape...baik kan ..huhu
dah.. aku nk smbung tdo.. hahaha


1 comment: